28 Ağustos 2017 Pazartesi

Son Zamanlarda Dinlediğim En Favori Şarkılarım



Bu yaz neredeyse herkes yeni şarkılar çıkardı  bir çok albümün yanı sıra single çalışmaları da yoğunluktaydı. En son çıkanlardan ise benim favorilerim birazdan paylaşacağım şarkılar oldu. Bu ara bu şarkıları dinliyorum.

İlk olarak Elif Kaya ve şarkısı Aşklarca  yazın sonlarına yetişti bu  parça ama bence bu yazın en güzeli ve benim bu ara dinlediğim favori şarkıların başında geliyor.

 Şarkı çok güzel Elif Kaya'nında gayet güzel ve farklı bir sesi var bundan önce Bir Bilebilsen şarkısı ile sevmiştim kendisini o şarkıyı farklı yorumlamasını sevmiştim. Bu şarkıda tek eleştireceğim şey son zamanlarda moda olan yabancı kelimelerin Türkçe şarkılarda kullanılıyor olması bu benim hoşuma gitmeyen ve gereksiz bulduğum bir durum. Hala dinlemediyseniz bir dinleyin derim.



Bir diğer favori şarkım ise yeni çıkan bir isimden
Gizem - Ayrılık Zamanı

Gerçekten çok güzel bir şarkı ve güzel bir yorum dinlemediyseniz mutlaka bir dinleyin eminim beğenecek sinizdir. Ayrıca Söz Müzik - Ersay Üner'e ait üstüne başka bir şey söylemeye gerek yok diye düşünüyorum. Gerçekten her şarkısını çok beğeniyorum. Bu ara sık sık bu  şarkıyı dinliyorum.



Ve sıradaki favorim bir düet çalışması
Oğuzhan Koç ve Murat Dalkılıç - Aşinayız

Yazın sonlarına doğru çıkan bu şarkıda gerçekten çok hoşuma gitti iki isimde gerçekten çok başarılı yorumcular ayrıca Oğuzhan Koç'un besteci kimliğini de bir kenara atmamak lazım. Gerçekten çok güzel şarkılara imza atıyor. Bulutlara esir olduk ve Küsme Aşka favori şarkılarımdır.



Ebru Yaşar bu yaz o kadar güzel bir albüm yaptı ki zaten ayrıca albümündeki bütün şarkılardan bahsettiğim yazım var fakat gerçekten bütün şarkılar çok güzel benim en favori şarkım ise Havadan Sudan Bir dinleyin bakalım beğenecek misiniz?


Son olarak Deniz Seki'nin 2 şarkılık Şükür Kavuşturana isimli single çalışmasından bahsetmek istiyorum ben iki şarkıyı da çok beğendim. Gerek yorumcu gerek besteci olarak çok başarılı bulduğum bir müzisyen olduğunu düşünüyorum.

 Özel hayatında yaşadığı şeylere hiç girmiyorum beni ilgilendirmez ama çektiği acılar müziğine yansımız ve gerçekten kalbe dokunan şarkılar yazmış.

Hala dinlemediyseniz bir dinleyin derim.

Bal Saklıyor ve Büyümüşsündür





Bu  günlük benden bu kadar umarım paylaştığım şarkıları seversiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize İyi bakın.

Hoşçakalın.

3 yorum:

  1. Deniz Seki şarkılarını çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. heeey saool hepsini dinliycem. en sevdiğim yazılar şarkı listeleri yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde yazmaktan ve okumaktan keyif aldığım yazılar😍😍

      Sil