16 Eylül 2017 Cumartesi

Aşk'ı Roman - Maksat Evlenmek Değil Oyuncu Olmakmış


Evlilik programları bitince yapımcı ve sunucular kayıp bulma programlarına geçerken adaylarda dizilerde boy göstermeye başladılar.

Bir çok oyuncu ve dizi izleyen halk buna tepkili,hiç bir oyunculuk eğitimi olmayan kişilerin dizide hem de başrol de oynamaları özellikle bu işin eğitimini almış oyuncuları rahatsız etmiş durumda.

Dizi izleyicisi de bu durumdan oldukça rahatsız gözüküyor,izleyen bir çok kişi sırf meraktan ilk bölümüne baktığını fakat 5 dakika zor dayandıklarını söylüyor.

 Kendi adıma bende ilk bölümüne bir baktım ve gerçekten oyunculuk tamam kötü ama senaryoda kötü ve sıkıcı akış kötü acayip sıkıcı. Bu zamana kadar saçma sapan diziler gördüm fakat en azından saçma konular bile olsa eğlendiren keyifli vakit geçirmemizi sağlayan dizilerdi.


Bir çok şikayet ve bitmesi gerektiğini düşünen insan topluluğu var hatta bir ara kaldırılıyor haberleri bile çıktı fakat hala devam ediyor.

Acun Ilıcalı bu zamana kadar kaliteli ve başarılı işlere imza atmış bir adam ama bu diziyi kendisine hiç yakıştıramadım. Tv 8 ekranlarına bu diziyi hiç yakıştıramadım.

Her geçen gün yeni yeni eski evlilik adaylarını görüyorum diziye gireceği söyleniyor reklamlar çekiliyor. Mesela bunlardan biri Zuhal Topal'ın programındaki Hanife.


Hanife'nin de oyunculuğa başladığı görünce çok güldüm doğrusu. Hele o ufak tanıtım reklamında ki oyunculuk performansına yorum bile yapamıyorum.

Umarım en yakın zamanda bu dizi kaldırılır. Bu kadar kaliteli diziler çekilir ve bu kadar çekim teknikleri ve senaryolarla ilerlemiş durumdayken. Bu dizi Türk izleyicisine bir hakarettir.

Okuduğunuz için teşekkürler bu konuda sizinde yorumlarınızı bekliyorum.

Şimdilik Hoşçakalın.




7 yorum:

  1. Sanata sanatçıya darbedir bu sektör kendini yok ediyor izleyiciyi kızdırıyor başka bir şey diyemiyorum🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Umarım gereği yapılır en yakın zamanda

      Sil
  2. Düşük ücret aldıkları için de tercih ediyorlarmış :( Az para vermek için kalitesiz yapımı halka sunmak etik değil bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acun da para çok ondan olduğunu sanmam çok takipçileri olduğu için reyting yapar diye düşündüler bence. İnşallah biran önce bitirirler

      Sil
  3. Geçenlerde instagram'da bir fotoğraf paylaşılmıştı bu dizi hakkında kaldırılacak diyorlardı herkes de sevinmişti yorumlarda neymiş bir bakayım dedim.İzlememiştim ama nasıl bir şey olduğunu az çok anlamıştım.Kaldırıldı sanıyordum ben.Ah şu saçmalıklar bitse artık keşke. :/

    YanıtlaSil