15 Ekim 2017 Pazar

Bebek Panosu - Kanaviçe çerçevelerim




Merhabalar arkadaşlar,uzun zamandır yazı giremiyordum sonunda şeytanın bacağını kırıp oturdum bilgisayarın başına :)

Bu gün sizle arkadaşımın bebişi için işlediğim bebek panosunu paylaşmak istedim. Bu aralar bu tarz şeyleri çok görüyordum,eminim sizde görmüşsünüzdür.

Arkadaşımda görüp beğenmiş benimde böyle şeyler işlemeyi sevdiğimi bildiği için rica etti aslında bana farklı bir model gösterdi ama ben bu işlediğim modeli daha çok beğendiğim için bu modeli işledim.



Modeli ayrı,harfleri ayrı,rakamları ayrı yerlerde buldum. Renkleri de kendi zevkime göre seçtim. Ortaya hoş bir pano çıktı sanırım.

Bu tarz modellerin yani yazılı modellerin en zor yanı sayarak harflerin aralarına verilecek boşluklarda göze alınarak çerçevenin içine sığacak şekilde ortalayarak işlemek, bu işlem kanaviçe işlerinin en sıkıcı yanı zira matematik derslerini okul yıllarımdan beri sevmediğim için  olsa gerek.


Onun dışında kanaviçe işlemek çok zevkli, çok severek yaptığım bir hobi benim için. Yeni işlere başladım bile zamanla onları da sizinle paylaşacağım inşallah.

Bu arada yakında farklı paylaşımlarım da olacak şimdilik sürpriz olsun. Ufak bir tüyo vermek gerekirse çok hevesli olduğum bir kursa başladım. Orada yaptığım ürünleri de buradan paylaşacağım. Umarım onlarda hoşunuza gider.

Bu modelin şablonunu uygulamak isterseniz bana ulaşabilirsiniz. Ayrıca geçenlerde paylaştığım arkadaşımla açtığımız ortak sayfadan da hem paylaşımları görebilir hem oradan da mesaj atarak sormak istediğiniz şeyleri sorabilirsiniz. @kankilerinkadraji hepinizi bekleriz.

Şimdilik Hoşçakalın ;-)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder