22 Ekim 2017 Pazar

Sesiyle Tokat Etkisi Yarayan 7 Kadın Sanatçı

Bazı  sesler vardır  güzeldir,bazı sesler vardır değişiktir,bazı sesler vardır dinlendirici ve yumuşacıktır ama bazı sesler vardır ki tokat etkisi yaratır dinleyicisine çok ama çok güçlüdür.

İşte bende o sesleri paylaşmak istedim bu gün sizlerle, benim yazdıklarıma eklenecek isimlerde vardır elbet ama bunlar benim seçtiklerim.

Önce 7 Numaradan başlayalım


Ebru Yaşar ile başlamak istedim bana göre çok iyi çok duygulu güçlü bir ses beğendiğim,şarkılarını dinlemekten keyif aldığım bir ses. Son albümde söylediği şarkıyı paylaşmak istedim.




6 Numarada seçtiğim isim

Burcu Güneş, pop müzikte en güçlü seslerden biri güldür güldür bir sesi var hatta zenci gırtlağına sahip. Son zamanlarda naif  şarkılar seslendirdiği için yumuşak bir tarzda söylese de benim ilk 7 numarama giriyor. :)


5 Numara

Niran Ünsal, güçlü ve kendine has ses ve yorumu  ile beğendiğim bir sanatçı,aynı zamanda çok güzel bestelere imza atıyor.

4 Numara

Yıldız Tilbe, bu listenin olmazsa olmazlarından gerek sesi,gerek farklı yorumu ve besteci kimliği ile saygı duyulası bir sanatçı. Bütün şarkıları dillere destan 20 yıl önce yaptığı şarkıları hala bıkmadan dinliyoruz.



3 Numara

Linet, çok kuvvetli bir ses ne söylese güzel söyler kendi yorumunu konuşturur. Dinlemekten keyif aldığım bir ses. Hele bu şarkıya bayılırım.



2 Numara

Kibariye, Her şarkıda bu nasıl sestir dedirtiyor bana ve eminim herkese,hiç bir eğitimi olmadan bu kadar doğru bir şekilde şarkı okumak,her şarkıda kendi gibi okumak. Tarkan şarkılarını bile muhteşem söylemek daha çok şey söylene bilir bu ses için.


1 Numara

Ebru Gündeş, en beğendiğim kadın seslerden biri kendisine hayranlığım çok büyük. Sanat müziğinden,pop müziğine kadar her bir tarzı ustalıkla seslendiriyor. Hem kendi yorumunu katıp hemde müziği olduğu gibi bozmadan düzgün popsa pop gibi sanat müziği ise sanat müziği gibi seslendiren neredeyse tek sanatçı.

Canlı bir performans paylaşmak istedim.


Benim güçlü seslerim bunlar sıralama belki sizler için değişir ama bu seslere kötü diyecek birinin olduğunu sanmam diyorsa sesten anlamıyordur. :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere

Hoşçakalın

2 yorum: