5 Kasım 2017 Pazar

Ufak Bir Kırtasiye Alışverişi


Merhabalar arkadaşlar,özellikle kırtasiye alışverişlerini sevenlere gelsin bu yazı. Ben kırtasiyede gezmeye bayılıyorum rengarenk ürünler bırakın çocukları büyüklerin bile dikkatini çekiyor. Ara ara uğrayıp ufak tefek bir şeyler alıyorum kendime.

Gerçi bu aralar mecburi istikametim oldu habire uğramak zorunda kalıyorum,tabi bu durumdan şikayetçi değilim. Sürekli uğrama sebebim ise uzun zamandır istediğim,heves ettiğim resim kursuna yazılmış olmam.

Çok büyük bir hevesle başladık ilk olarak kara kalem sonra toz pastel en son yağlı boyaya geçeceğiz. Hiç bir yeteneğim olmadığı halde yinede fena sayılmam. Yaptığım çalışmaları da zaman zaman paylaşmayı düşünüyorum. Hocamız çok iyi ve gerçekten çok yetenekli onun sayesinde güzel şeyler öğreniyorum. Sadece yetenek değil istemek ve çalışmakla da olabiliyor bu işler. Ne demişler istemek başarmanın yarısıdır.

Güzel işler çıkar elbet ama bundan daha önemlisi çok eğlenceli,çok rahatlatıcı bir hobi benim için.Herkese tavsiye ederim. :)

Gelelim aldığım ürünlere önce kendim için aldığım en sevdiğim renk sarı dosyalarım. Bu dosyalar çok hoşuma gidiyordu çokta işe yarıyor. Saklanması gereken önemli kağıtlar,dosyalar vesaire bir çok şeyi saklamak için bu çıtçıtlı dosyaları tavsiye ederim. Düz sarı 1 lira çiçekli 2,5 lira :) aradaki farkı bilsem diğerini de düz alırdım aslında. ;)


Bu kalemin adı Füzen efendim tanıştırayım.:) Resim yaparken çok işe yarıyor. Kara kalem  çalışırken sıkça bu kalemi kullanıyoruz. Ben resim kursu sayesinde tanıdım kendisini. Fiyatı 2 lira.


Kursta kalemleri kalemtıraşla değil maket bıçağı ile açıyoruz hocamız böyle daha iyi olduğunu söyledi. Yine sarı olanı tercih ettim. Fiyatı 1 lira.


Bunlarda kalem toz pastellerim o kadar güzeller ki ben çok sevdim bu kalemleri. Bunlarla resim yapmak o kadar zevkliymiş ki anlatılmaz yaşanır. Bu kalemlerin tanesi 2,5 lira bunlara yeni renklerde ekledim şu an toplam 9 kalem almış bulunmaktayım. Toplamda 22,5 lira ödemişim. :) Biraz pahalı ama çok güzel sonuçlar çıkıyor ortaya.


Bu silginin adı da Hamur silgi oyuncak hamurlar gibi yumuşak bir silgi normal silgiden daha çok işimize yarıyor Kara kalem yaparken tonlama yapmamıza yardımcı oluyor. Fiyatı 2,25 lira

Bu kalemin kursla bir ilgisi yok kitap okurken falan beğendiğim yerleri işaretlemek için kullanıyorum.


Kara kalemlerim,bu kalem markasının verdiği sonuç ve kullanım rahatlığından dolayı resim hocamızın tavsiyesi üzerine aldım. Fiyatı  2,5 lira.


Bu kara kalemler de ilk hafta aldığım kalemlerdi. Fiyatı 1,25 lira.


 İlk haftalarda noktalama çalışmaları için keçeli kalem aldım aslında sadece siyah lazımdı ama ben altılısını aldım. Renkli bantlar ve emojili çıkartmalarıda almadan edemedim. Keçeli kalem fiyatı 3,5 lira
 Renkli bantlar 4 adet 3,5 lira çıkartmalar ise 75 kuruş.


Toz pastel boyaları yaptıktan sonra sabitlemek için saç spreyi aldım. Resim bitince üstüne sıkıyoruz ki boya sabitlensin ve etrafa bulaşmasın. Saç spreyine 11,5 lira verdim.

Toz pastel yaparken kullandığımız dokulu kağıtlar tanesi 3 lira daha büyükleri ve farklı renkleri de var. Siyah kağıdın üstüne de güzel olur diye düşündüğüm için bir daha ki gidişte siyah rengini alacağım.


Son olarak kalemleri koymak için aldığım aslında makyaj çantası olan ama benim kalemlik olarak kullandığım çanta. Fiyatı 4 lira

Yağlı boyaya geçince boyaları fırçaları ve diğer aldığım malzemeleri de paylaşacağım inşallah. Okuduğunuz için teşekkür ederim. :) Şimdilik HOŞÇAKALIN.

8 yorum:

  1. rengarenk çok güzel Hepsi güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Benim için çok yararlı bir paylaşım oldu^^ Güle güle kullan hepsini,çalışmalarını da paylaş muhakkak:)

    YanıtlaSil
  3. bende bayılıyorum rengarenk kalemler,not kağıtları ve defterler almaya bıkmıyorum,
    iyi günlerde kullan,
    sevgiler....

    YanıtlaSil