22 Aralık 2017 Cuma

Yeni Nesil En Beğendiğim Kadın Sesler

Sürekli yeni isimler çıkıyor bir çoğundan haberimiz bile olmazken ancak bir kısmı kalıcı olabiliyor. Onlarda şarkıları güzelse ya da birilerine laf söyleyip de dikkat çekebiliyorsa. Yani demem o ki gerçekten sesi güzel olan şarkıcı sayımız oldukça az. Kötü sesleri bize çok güzel diye yediren yapımcılar ve detone örtücü aygıtlarla kandırılıyoruz. :)

Bunca kötü ses ve kötü müziklerin yanı sıra yeni nesilde çok güzel seslerde var ileride Sertap Erener'lerin,Hande Yener'lerin,Sılal'arın hatta Ebru Gündeş'lerin yerini alacaklar.  Bu günde o seslerden bahsetmek istedim.


Hadi başlayalım.


Derya Uluğ

Kendisinde çok güzel bir ses artı söz ve beste yapma yeteneği mevcut. Ebru Gündeş'in  vokalistliğini yapmış ee ondanda çok şey öğrenmiştir diye düşünüyorum. Bu zamana kadar çıkardığı şarkılar 10 numara 5 yıldız :)
Okyanus,Canavar,Nabız 180 hepsi dillere pelesenk oldu. Daha da başarılı olacak göreceksiniz. :)






Simge Sağın

Harika bir sesi var canlı performanslarını da dinledim. Güzel şarkılarda seçiyor sesine yakışan şarkıları buluyor. Özellikle Yankı şarkısını çok seviyorum. Son şarkısı Üzülmedin mi de harika olmuş dinlemeye doyamıyorum. Hande Yener'in Armağan şarkısını söylemiş çok güzel yorumlamış mutlaka dinleyin.





Tuğba Yurt

Yine son zamanda beğendiğim güzel seslerden,yavaş ama sağlam adımlarla zirveye doğru yürüyor. Çıkardığı tüm şarkıları çok seviyorum. Güçlü bir sesi olduğunu anlamak hiçte zor değil. Şu an İnceden İnceden şarkısıyla her yerde duyuyorsunuzdur bundan sonra da duymaya devam ederiz inşallah :)




Elif Kaya

Bir Bilebilsen şarkısıyla o şarkıda ki değişik ve yüreğe dokunan yorumuyla sevdim Elif Kaya'yı daha önce pek dikkatimi çekmemiş hatta iki saç rengi kullanması itici falan gelmişti ama dediğim gibi o şarkıda ki yorumu sayesinde dinlemeye başladım. Son zamanda Aşklarca şarkısını çok ama çok sevdim. Çok popüler olamadı çok duyuramadı sesini dinlenme,izlenme oranları ,takipçi sayısı falan çok az ama dinlemeyen dinlesin pişman olmazsınız. :)




Merve Özbey

Yeni nesil güçlü,güzel seslere koymazsak ayıp olurdu. Gerçekten güzel ve duygulu bir ses. Sadece bazen dinlerken stres oluyorum sanki her an detone olacak gibi geliyor çok diklere çıktığı için korkutuyor beni detone olmuyor tabi olsa da ben niye stres oluyorum ki :) Size de öyle oluyor mu ?



Ece Seçkin

Ecede de fena ses yok hani şarkıları da gayet güzel. "bu ne ya" diye bir şarkı ile çıktı şarkımıza çok kötü bir şarkıydı ama neyse ki Hoşuna mı Gidiyor la durumu toparladı.:) Sonrasında çıkardığı güzel şarkılarla hızla yükselişte olan isimlerden.



Benim son dönemde sevdiğim sesler bu kadarcık efendim. :)



Şimdilik Hoşçakalın. ❤❤❤






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder