5 Ocak 2018 Cuma

Burak King - Dinlediklerim


Lise yıllarımda sıkı rap dinleyiciydim. Bir arkadaşım sayesinde Sagopa Kajmer'i keşfetmiştim. İlk dinlediğimde hiç beğenmediğimi ikinci dinlediğim de aslında fena değilmiş diye düşünüp üçüncü dinleyişte nakaratı ezberlediğim hatırlıyorum. İlk dinlediğim şarkısı ise Baytar şarkısıydı. sözleri hala aklımdadır

"Derdime çare baytarım yok,dengeme destek tut ki durayım
şafak güneşi fermanı geçer,acı tatlı  sayılı zamanın sancısı ama
melek bir yandan şeytan bir yandan
başım zindan yokluk var
bu kaçıncı şikayetim bilmem...
Diye gidiyordu işte. :)

Sagopa Kajmer'in haricinde tabi ki Ceza da dinlerdim. melankolik rap dışında eğlenceli şarkıları da dinlemeyi severdim.
O zamanlar Ceza'nın Yerli Plaka şarkısı vardı mesela Fuat vardı onunda eğlenceli şarkıları vardı. Çılgın Dershane film müzikleri falan vardı severek dinlerdik.  O da dilimin ucunda ama çıkaramadım şimdi :)

Uzun zamandır Rap müzikten uzak kalmıştım dinlemiyordum daha çok  popüler müzik ağırlıklı dinliyordum ama Burak King sayesinde tekrardan rap müzik dinliyorum. Günah Benim Suç Benim diyerek zaten rap sevmeyenleri bile kendilerine hayran bıraktılar ama sonrasında Koştum Hekime şarkısı ve Yanıyoruz isimli iki şarkı o kadar güzel ki ilk duyduğum anda sevdim ve sürekli dinliyorum.



Rap seviyorsanız kesin dinlemişsinizdir ama dinlemediyseniz mutlaka dinleyin sevecek sinizdir. Ayrıca Burak'ın sesi de benim çok hoşuma gidiyor. Rap müzikte ses sanki çok önemli değil gibi ama yaptığı namelerle güzel bir sesi olduğu belli.

Umarım daha çok dinleriz kendisi güzel güzel şarkılar yapar bende rap dinlemeye devam ederim :)

Okuduğunuz için Teşekkür eder, güzel günler dilerim. :)

Hoşçakalınnnn❤❤❤




1 yorum:

  1. Sürekli dinlediğimi söyleyemem ama youtube listelerinde arada denk gelir ve dikkatimi çekerse dinlerim..

    YanıtlaSil