2 Ocak 2018 Salı

İyi Ki Doğdun Barış Manço


Bu gün Barış Manço'nun doğum günüymüş bir vesile ile hatırladım. Çocukluğumun en sevdiğim sanatçısıydı.

Ne çok severdim kendisini,şarkılarını. O zamanlar çocuk programları yapardı,katılmayı çok istiyordum diye hatırlıyorum.

7 den 70 e diye  programı vardı ismi gibi gerçekten de 7 den 70 e herkese hitap eden bir sanatçıydı.

Küçükken; Domates biber patlıcandan,Bu gün bayram şarkısına,  Arkadaşım Eşek şarkısından, Sarı çizmeli Mehmet Ağa'ya, Ayı şarkısından Anlıyorsun Değil mi ye, Kara Sevdadan Süper Babaanneye kadar bütün çocuk şarkılarını söylerken



Gençken; Unutamadım şarkısından,Gül pembelere,Can bedenden çıkmayıncalara,Dağlar dağlara,Kol Düğmelerine kadar bir çok güzel şarkısını hala severek dinliyorum.

Şarkılarında kötü kelimeler,laf sokmalar,atarlar giderler değil dostluk,kardeşlik olan gerçek bir sanatçıyı.

Aynı zamanda çocukla çocuk olan kocaman bir yüreği vardı. Onlar için yazdığı sevimli şarkılar vardı.

Onu hiç tanımadan onun şarkılarını dinleyen bir nesil yetişiyor şimdi. Domatese bibere ondan başka kim şarkı yazabilirdi ki, ya da Halil İbrahim şarkısında anlatılanlar ve o samimi sözler.

 Şimdi kişiliğini,sanatını,güzel sesini çok özlüyoruz.


Artık dinlemekten bıkmayacağımız şarkıları miras bize, Kendisini Sevgi,Saygı ve Rahmetle Anıyorum.




2 yorum:

  1. Ya ne güzeldi TV programı.Adam Olacak Çocuk ta vardı.Şarkılarını şimdi benim çocuklarım dinliyor.Arkadaşım Eşek ve Sarı Çizmeli Mehmet Ağa favorileri (dedelerinin ismi Mehmet ve şarkıyı ona yapıldı sanıyorlar :))))) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel 😍 eskimez şarkılar bıraktı bize Allah Rahmet eylesin

      Sil