1 Ocak 2018 Pazartesi

Kara Kalem Çalışmalarım - Resim Kursu # 1


Merhabalarrrr :)
Bu yıl hep istediğim şeylerden biri olan resim kursuna kayıt oldum.
Bir çok kursa gittiğimi biliyorsunuzdur beni takip ediyorsanız ama bu bana en heyecan veren kurs oldu sanırım.Bu gün sizlere başladığım ilk günlerden başlayarak bütün kara kelem çalışmalarımı paylaşmak istedim.
İlk olarak düz çizgiler yuvarlaklar falan çizip başladık onları paylaşmaya gerek yok kaldı ki çok kötü oldular,düz çizgi çizmekte bile zorlandığım doğrudur illa ya aşağı ya yukarı doğru meyil veririm. :)
Yani anlayacağınız resime karşı  ilgim var ama yeteneğim yok.




Düz çizgiler,yuvarlaklar derken tonlama çalışmaları ile devam ettik çalışmalara güneşin geliş yönüne göre bazı yerler daha koyu bazı yerler daha açık falan derken deneye yanıla hocamız sayesinde epey yol kat ettik.

Yetenek tabi ki çok önemli ama istemek ve hevesli olmak daha da önemli kaldı ki insan oğlunun isteyip de yapamayacağı hiç bir şey yok diye düşünüyorum.

Tabi ki yetenekli insanlarla aramızda farklar var  mesela onlar bize göre daha pratik ve hızlılar :) Heves olmasa beceremiyorum diye ilk günden bırakılabilir o yetenekleri görünce ki öyle ilk gün gelip bir daha gelmeyenler de olmadı değil. :)






Küreler,kareler,küpler falan derken sonra biraz daha zorlara geçtik. Normalde çiz deyip verseniz bu resmi asla yapamazdım ama yöntemleri biraz öğrenince bir şeyler çıkıyor ortaya en azından ne yapmaya çalıştığım belli oluyor. :)





Bu da en son yaptığım kara kalem çalışmam. Aslında daha çok çalışmam lazım ama biran önce renkli çalışmalara geçmek istediğim için bu çalışmadan sonra soft "toz" pastel çalışmalarına geçmek istedim.

Onları da bir sonraki yazımda paylaşacağım. Sonra gelsin tablolar yağlı boyalar. :) Asıl istediğim şeyler onlar ama bunları öğrenmeden direk onlara geçemiyoruz,her şeyin bir temeli var.



Okuduğunuz için teşekkür ediyor ve yorumlarınızı bekliyorum. Bu ne biçim çizim falan diye kötü yorumlara da açığım, sıkıntı yok. :)

İyi günler diliyorum.

Hoşçakalın ❤❤❤

10 yorum:

  1. Gerçekten muhteşemler hele de benim gibi çöp adam bile çizemeyen birine göre muhteşemler:)

    YanıtlaSil
  2. Bu sene bende yazılmıştım ama başka kurs işi çıkınca vakit olmaz diye gitmedim.Benim çizime yeteneğim olduğunu düşünüyordum!! tezhip kursuna gidene kadar:),ama tabi ikisi farklıymış aslında birde istemek önemli tabi yapamayınca ya da fazla istemedim sanırım bende bıraktım.

    Bu yıl olmadı ama seneye istiyorum kara kalem,inş. benden iyilerini görünce şevkim kırılmaz inş. :))

    Kötü çizim miş demek haddime değil,bu işin alasını yapanlarında elbet başladığı bir nokta vardı.O yüzden hepsi sırayla ... istediğin gibi olur her şey inş .Resimlerde gayet güzel görünüyor burdan;)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim yaptıkça yaptıkça ilerliyor insan. Mutlaka gitmelisin gittiğin kursda çok güzel ama bana sanki daha zor gibi geldi. Sanada başarılar dilerim tezhip kursunda yaptıklarını paylaşmayı unutma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakalı oldu çoktan,şimdi başka kurstayım^^ Ama kara kaleme gidicem inş.

      Sil
  4. Azim her iş için altın kural. Resim kursuna gitmeyi ben de çok istiyorum. Çünkü devamlı bir şeyler çizme isteği ile doluyum. Yetenekli olmak işi kolaylaştırıyor. Buna kesinlikle katılıyorum. Size başarılar dilerim. Eğer mutlu oluyorsanız ne olursa olsun ( olumsuz şekilde eleştirilseniz bile ) bırakmayın. İnsanın kendini mutlu hissetmesi her şeyden önemli.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim. Haklısınız önemli olan mutlu olduğunuz şeyleri yapmak ve bende öyle yapıyorum.😍

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ,ellerinize sağlık. Bende çok istiyorum kara kalem çizmek ,araştırayım bari belki bende bir kursa yazılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.😍 Eğer hevesiniz varsa mutlaka gidin çok güzel bir hobi. Vaktin nasıl geçtiğini anlamıyoruz

      Sil