3 Şubat 2018 Cumartesi

PAMELA - YARA - Yeni Albüm


Son zamanlarda yeni çıkan albümlerden bahsetmez oldum çünkü beni heyecanlandıran yazma isteği uyandıran bir albüm çıkmıyordu bu aralar.

 Derkennnn Pamela çıkageldi Yara ismini verdiği albümü ile.

Kendisini bilen bilir tarzı,tavrı ve şarkıları ile kendine has bir insan kendince bir dinleyici kitlesi var ama herkes onu "İstanbul seni hapsetmiş ilaçlayıp berbat etmiş "şarkısı ile tanır çünkü bir dönem bu şarkı herkesin dilindeydi.

Geçtiğimiz sene Ümit Besen ile yaptıkları düet de yine çok konuşuldu,çok sevildi youtube da milyonlarca kez dinlendi şarkı. "Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi " dediler ve bu şarkıdaki yorumu o kadar güzeldi ki herkes bu şarkıyı Pamela'dan dinlemeyi çok sevdi. kendi şahsına münhasır söyleyişi ile bambaşka bir yorum kattı şarkıya ve tabi ki söylerken verdiği duygu ile.

Şimdi gelelim Yara Albümüne Pamela şimdi arabesk bir albümle karşımızda kendi tarzı ve tavrı ile bambaşka bir yorum katmış şarkılara ben çok ama çok beğendim. Son derece güzel düşünülmüş bir albüm çok satmasını,çok dinlenmesini diliyorum.


Gelelim sırası ile albümde yer alan şarkılara

1. Ağla Halime
2. Konuşsana Birtanem
3. Kal Benim İçin
4. Taht Kurmuşsun Kalbime
5. Sarhoş
6. Senden Öncede Ağladım
7. Kaç Kadeh Kırıldı
8. Sözüm Ona Sevdim
9. Sen Olmayınca
10. Ağla Halime (remix)

İlk Klip Kal Benim İçin Şarkısına Çekildi. Diğer şarkıları da  bir dinleyin derim. :)


Yorumlarınızı bekliyorum.

SEVGİLERİMLE ❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder